jenomano 2012.01.14. 04:25

Éjjeli baglyok

 Éjjel 3:53. Hazatámolyogtunk. Sikerült gitárunkra lelnünk. Szomszédaink bánatára. 

Aztán megtaláltuk firkálmányaimat. Rettenetes, borzasztó visszaolvasni. Felfoghatatlanul hányadék, de találtunk benne legalább 4 jó sort. Igen, azt hiszem koncentráltabb, esszenciálisabb "műveket" kéne kiadni kezem közül. De azt mondták, nehogy töröljem, az én vagyok. Már kételkedem ebben is. Meglehet, akkor valamennyire én voltam....már megint változtam.

Visszatérve: abból a tetszetős 4 sorból igen tartalmas pop/rock/blues koncertet alkottuk. Jó, amikor csak elszállhat az agy. Nem tudatmódosítóktól, csak úgy. Ez olyan szerelem-fajta. Nekem. 

Nem úgy gondolok a szerelemre, mint mások, vagy a többség. Sok mindenbe szerelmes vagyok. Vagyis tudok az lenni. Nehéz ezt elmagyarázni, de valami olyasminek fogom fel a szerelmet, amiben teljesen kiteljesedhetsz, amiben magad vagy, szabadon, önfeledten. Euforikus boldogság, amit senki nem vehet el. Ezt nem csak egy ember iránt lehet érezni. Lehet egy koncert, egy este, egy délután a tóparton. Szerelmes vagyok egy tóparti délutánba,amit a barátaimmal töltöttem el. Elmondhatatlan szabadságot éreztem, amit ott és akkor senki és semmi nem vehetett el tőlem. Közhelyes. Más volt, mint a többi délután valamiért. És ez a pici dolog már elég. Mert mi kell ahhoz, hogy szerelmes legyél? Valami kis borzongás, kémia....istentudja. De nem nagy dolgok.

Undorodom az amerikai romantikus filmektől. Nincs olyan, hogy becsönget hozzád a szomszéd helyes fiú félmeztelenül, hogy kölcsönkérjen egy kis sütőport, miközben te épp a lábadat gyantázod, és iszonyú kínosan, de szexin mosolyogtok egymásra. Következő jelenet, hogy a képcsőházban összefuttok és elkéri a számod. Bullshit. Emberi elme szüleménye, de bullshit.

És jobb, ha a lányok ezt tudatosítják magukban, mert amíg ezt kergetjük, rengeteg szerelmet kihagyunk. Azokat a szerelmeket,a miket én annak hívok.

4:11. Mindenki elaludt. Vége a rímhányásnak, 'koncertnek',szerelemnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://jenomano.blog.hu/api/trackback/id/tr733544544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása