Hallottatok már a szívritmuszavar kiütéséről? Én ez idáig nem, de miután szembesültem vele elgondolkoztam, mennyire brutális és mégis lenyűgöző orvostudományunk. A beavatkozás lényege, hogy azoknak az embereknek, akiknek hosszú idő óta szívritmus zavaruk van, és ezt gyógyszerekkel nem tudják beállítani, egyszer csak kiütik a szívét. Sebészek, altatóorvosok és nővérek jelenlétében mesterségesen megállítják az addig furcsán ketyegő szívet, majd újraindítják. Mintha csak egy szoftverhiba lenne, amit a Windows újraindítása általában automatikusan javít. Hogy mennyire kockázatos? Annyira, mint egy klinikai halál. Vagy visszatér, vagy nem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eközben a lélek:

(píí-píí-píí….)

Áh, megnyugtató hangok, Mr. Szív teszi a dolgát. Mégis valami furcsa, ahogy itt nézem, ez nem egy tökéletes szinusz görbe… Buli van fent, vagy mit csinálnak ezek? Mi ez az eszeveszett zakatolás? Hé, odafönt, koordináljátok már magatokat egy kicsit! Francba! Lehet, hogy ezért vagyok itt? Most hogy körülnézek, tényleg idegen és klórszagú a hely. Valami történni fog, érzem. Milyen kis helyes zöld rucik…Na, álljunk csak meg!

[- Altatással, vagy a nélkül csináljuk, doktor úr? A páciens már elég öreg, veszélyes lehet…

- Igen, nem kockáztathatjuk meg az altatást. Hölgyem, kérem ne ijedjen meg, de aneszteziológus orvosunk azt tanácsolta, hogy altatás nélkül végezzük a beavatkozást. Egyáltalán nem jár több kockázattal, csak később érezhet kis zsibbadást a karjában.]

Altatás nélkül? Ezek megőrültek, akkor mindent érezni fogok? Arra nem is gondoltak, mi van, ha eltávozok? Jó, nyugi, nyugi, tudják a dolgukat…úgy néznek ki, mint akik értik, hogy mit csi….

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ……

Hú de könnyű vagyok. Mennyire gondtalan minden. Lehet mégis elvállalták az altatást? Persze, csak az lehet. Uramisten! Látom magamat. Látom magam felülről! Nem, nem , nem, Mr. Szív, Mr. Szív! Nem hall senki? Itt vagyok egyedül! Segítség! Ohh…Micsoda mennyei zene, ott biztos van valaki….Anyu….?

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ…..

Jézusom, ilyen szörnyű másnaposságot. Mi ez a rettenetes fájdalom?! Öreg vagyok én már ehhez, másnaposság tehát kizárva. De akkor mi ez a nyomasztó….

(Pííí-pííí-pííí…)

Ez Mr. Szív! Oh,Te robosztus ketyere, hát visszajöttem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jenomano.blog.hu/api/trackback/id/tr32940744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vanclemm0ns 2011.05.29. 21:44:49

én a pacemakert választanám.

jenomano 2011.05.29. 23:04:54

sajnos van h nem lehet v nem jó....:(

vanclemm0ns 2011.05.30. 11:05:02

aúcs. akkor pláne éljen az egészséges életmód feat. rendszeres testmozgás
süti beállítások módosítása