jenomano 2012.01.18. 23:53

Az ajkaim

 Halk kilégzés. Belégzés. Mozdulatlan test a kádban. Lassan történik a visszatérés, először csak a lábujjak mozdulnak meg. Azok is, mintha idegen testen táncolnának. Csempén kúszó vízcseppek. Már nincs ott a tigris, se a pillangó. Pedig nemrég még biztos voltam benne. Láttam.

Nyelvem végighúzom a fogaimon, majd egy pillanatra megnedvesítem a szám. Különösek az ajkaim. Hányan tudhatják nálam jobban, hogy milyenek... Pedig elég közel állnak hozzám. Én meg csak azt tudom, milyen ha máséval összeér, mást érint. Lassan ismerkedünk, finoman, nem akarom elkapkodni az első igaz érintéseket. Vajon akik láttak, tudják hogy az alsó teltebb? Ha teljesen ellazítom nagyon puha, de körvonala feszesebb és keményebb. És rémisztő, hogy ezt eddig nem tudtam. Megint távolodok. Elmerülök valami emlékfoszlányban, pedig nem is lényeges...Kívülről egy kimerevedett őrültnek tűnhetek. Pedig csak magammal ismerkedem. Ráérősen, kis szeletenként, ahogy jól esik.
Felrezzenek, hideg a víz.

A bejegyzés trackback címe:

https://jenomano.blog.hu/api/trackback/id/tr703575761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása